In verband met de Black Friday drukte, zijn wij slechter bereikbaar dan normaal. Wij willen u vragen ons bij voorkeur te mailen. 
Invouwen
 

2 jaar fabrieksgarantie

Wij komen altijd met een passende oplossing indien een wijnklimaatkast defect is of niet naar behoren functioneert.

 

Goede prijs-/kwaliteitverhouding

Vanuit onze eigen fabriek waarborgen wij de kwaliteit en worden onze wijnklimaatkasten uitvoerig getest.

 

Levering op gewenste dag

Kies ervoor om de wijnklimaatkast te laten leveren wanneer het jou uitkomt. Op werkdagen voor 15:00 uur besteld? Indien gewenst wordt de wijnklimaatkast de volgende werkdag al geleverd!

Voordelen inklappen
  • ✔ 2 jaar fabrieksgarantie
  • ✔ Goede kwaliteit voor een passende prijs
  • ✔ Levering op gewenste dag
  • ✔ Professionele service
Black Friday Sale! - 20% korting op alle Vinata artikelen bij Wijnklimaatkast.nl

Retourneren

Consumenten

Wanneer je via de webshop een bestelling hebt geplaatst, heb je als consument recht om de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden, ook wel bekend als herroepingsrecht. 

Jij als consument hebt 14 dagen de tijd, nadat je de gehele bestelling hebt ontvangen, om een beroep te doen op het herroepingsrecht en de overeenkomst te ontbinden, ook wel de afkoelingsperiode genoemd. Daarna dien je binnen 14 dagen nadat je een beroep heeft gedaan op jouw herroepingsrecht het geleverde product naar ons terug te sturen.
Je kunt een beroep doen op het recht van herroeping door via onderstaande link het online RMA formulier in te vullen. Daarbij ben je niet verplicht een reden van retourneren op te geven.

Meld binnen 14 dagen na ontvangst jouw retour aan middels het online RMA formulier of kies voor de optie "mijn RMA aanvragen" in jouw account. Je kunt eenvoudig online aangeven wat je wilt retourneren en hoe je wilt dat Shopmedia B.V. jouw retourzending afhandelt.

Om geretourneerde artikelen te kunnen wederverkopen dienen deze mogelijk in originele verpakking geretourneerd te worden. Indien een product of de originele bijbehorende verpakking beschadigd is, of als deze ontbreekt, kan Shopmedia B.V. er voor kiezen het product deels te vergoeden. Schrijf geen tekst op de verpakking. De retourzending dient voldoende gefrankeerd naar ons te worden toegestuurd.

De consument draagt het risico voor een retourzending. Wij adviseren daarom het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat je een eventuele vermissing kunt claimen bij de pakketvervoerder.

 

Uitgesloten van retournering zijn:

  • Artikelen die in opdracht van de koper zijn vervaardigd.
  • Artikelen anders gekocht dan via Shopmedia B.V.
  • Artikelen welke zich niet meer in de orginele staat bevinden en/of incompleet zijn, hiertoe behoren óók originele handleiding en meegeleverde accessoires.
  • Artikelen die meer gebruikt zijn dan in een (fysieke)winkel mogelijk en toegestaan.
  • Artikelen welke ingebouwd danwel elders gemonteerd zijn geweest. 

 

Retourzending, wie betaalt wat?
Je betaalt (soms) verzendkosten voor het verwerken en bezorgen van jouw bestellingen, van ons magazijn naar je eigen adres, deze kosten zullen wij bij retournering vergoeden. 
De retour verzendkosten (van jou naar ons)  zijn voor eigen rekening. Het verwerken van retouren kan maximaal 2 weken duren. 

 

Geschatte kosten retourneren Nederland
Pakketzendingen NL (inclusief BTW)
t/m 10 kg € 6,95
10-30 kg € 13,25

 

Palletzendingen (inclusief BTW)
€ 70,-

 

Geschatte kosten retourneren België
Pakketzendingen BE (exclusief BTW)
€ 16,95

 

Palletzendingen (exclusief BTW)
€ 75,-

 

Let op: Bovenstaande prijzen zijn een schatting van de retourkosten voor pakket- en palletzendingen. Shopmedia B.V. is niet verantwoordelijk voor afwijkende tarieven van jouw retourzending.

 

Uitbetaling
Na ontvangst en inspectie van geretourneerde artikelen zullen wij zo spoedig mogelijk overgaan tot terugbetaling. Binnen 14 dagen zal het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten worden gecrediteerd. Shopmedia B.V. behoudt het recht om geretourneerde producten, slechts gedeeltelijk van het factuur bedrag te crediteren wanneer het product reeds gebruikt of beschadigd is.

Bedrijven

Bedrijven hebben wettelijk geen recht van herroeping. Maar, ook bij zakelijke bestellingen kan het voorkomen dat je een artikel wilt retourneren. Daarin denken we graag met je mee.

Voor het verwerken en restocken van niet klacht gerelateerde retouren brengen wij 15% van de orderwaarde in rekening. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.

Ons retourneringsproces:

1: Meld jouw retour aan middels het online RMA formulier of kies voor de optie "mijn RMA aanvragen" in jouw account.

2: Vul alle gegevens in en geef aan welke artikelen je wilt retourneren.

3: Na goedkeuring ontvang je van ons een retourformulier die je bij uw retourzending kunt voegen. Bevestig de verzending en verstuur vervolgens de artikelen naar onderstaand adres: 

Shopmedia
Schuilenburglaan 5a
7604 BJ Almelo

 

4: Bij binnenkomst zullen wij de artikelen inspecteren

5: Creditnota wordt gemaild.

6: Uitbetaling volgt binnen 14 dagen.

 

Vragen? 
Tel: 074 - 760 10 11