Hoe plaats ik een bestelling?
Om een bestelling te plaatsen bij Shopmedia heb je geen account nodig. Je kunt ervoor kiezen om direct te bestellen en/of tijdens het bestelproces een account aan te maken. Volg dan de stappen zoals aangegeven op je scherm. Indien je gekozen hebt voor een account aanmaken dan kun je ook voor volgende bestellingen dit account gebruiken.
Je kunt er ook voor kiezen om eerst een account aan te maken. Om een account aan te maken, klik je rechtsboven op de pagina op 'mijn account'. Vervolgens klik je op ‘Account aanmaken’. Nu kun je al je gegevens invullen. Zodra je succesvol bent aangemeld, kun je een bestelling plaatsen.
Het plaatsen van een bestelling is hieronder stapsgewijs omschreven.
Stap 1: klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagen’.
Stap 2: als je vervolgens je winkelwagen bekijkt klik je op ‘ga door naar afrekenen’ (of op ‘ga verder met winkelen’ wanneer je meer artikelen wilt bestellen).
Stap 3: controleer de gegevens van je bestelling.
Stap 4: kies of je 'Zakelijk' of 'Particulier' gaat bestellen en vul alle gegevens in. Is het factuuradres anders dan het adres waar je de bestelling wilt laten bezorgen, zet dan het vinkje uit bij 'Verzend naar dit adres' en vul de gegevens van het bezorgadres in.
Stap 5: kies of je de bestelling wilt laten bezorgen of af komt halen bij onze vestiging in Enschede.
Stap 5: selecteer de gewenste betaalwijze (iDEAL, Paypal, Bankoverschrijving, Visa, Mastercard, Maestro en MisterCash).
Stap 6: maak je bestelling definitief door op ‘Plaats uw bestelling’ te klikken.